Manifest Més que música

11 març de 2010 a ,

La Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana està impulsant el manifest “Més que música” per tal de denunciar la política educativa i cultural de la Generalitat Valenciana, que no ha sabut oferir una resposta eficaç a les necessitats plantejades pel col·lectiu i ha incomplert els acords signats així com la Llei Valenciana de la Música.

La situació en la qual es troba el moviment l’arrisca  a la seua desaparició atenent que les dotacions dels programes autonòmics de finançament s’han reduït alarmantment en un 35%, en el pressupost de 2010, i suposen solament el 22% de les necessitats pressupostàries estimades per la FSMCV per al col·lectiu de les societats musicals.

El manifest conclou sol·licitant l’adhesió de persones i entitats “perquè insten a les institucions públiques que complisquen amb el disposat en la Llei Valenciana de la Música, amb els acords signats amb la Federació de Societats Musicals i amb l’adequada actualització dels programes institucionals que puguen garantir el futur d’un patrimoni que entenem com universal”.

Podeu consultar i adherir-vos al manifest des d’ací.

Comparteix-ho
      

Un poc fruixet, no?Pss pss...He arribat fins al finalMira veus!Delipendo! (sense valoració encara)
Deixa un comentari

Articles anteriors
Grup de PIca'm al Facebook